Emberheart
                    Specificatii
| Specificatii | |
| Varsta Minima Recomandata | 12 | 
| Durata (in minute) | 90 | 
| Dependenta lingvistica | Independent lingvistic | 
| Limba | Engleză | 
| Complexitate | Medie | 
| Numar de jucatori | 2, 3, 4 | 
| Detalii | |
| Tematica | Fantasy | 
| Mecanici | Licitație, Plasarea muncitorilor | 
| Designer | Rob Fisher, Adam Porter | 
| Anul Aparitiei | 2025 | 
- Stoc: Pre-Comanda
 - Producator: Mindclash Games
 - Cod produs: MICEH01EN
 
Emberheart este un joc de societate de tip worker placement cu tematică fantasy, destinat pentru 2-4 jucători, vârstă recomandată 12+ ani, cu o durată estimativă de 60-90 minute. 
Acțiunea are loc pe insula mistică „Emberheart”, ultimul refugiu al dragonilor. Jucătorii preiau rolul Campionilor regelui, cu scopul de a recruta eroi, elibera dragoni capturați, antrena propriul companion dragon şi de a respinge braconierii care amenință insula. 
Pe rând, fiecare jucător poate fie să ia un token „Aide” (pentru un bonus unic în runda respectivă), fie să trimită o misiune-echipă de hirelings (Grunts, Scouts, Rangers, Wardens) într-una din locațiile insulei. Mărimea echipei contează — cu cât trimiți mai mulți hirelings, cu atât ai prioritate la alegerea recompensei. 
Locațiile oferă recompense variate: recrutare de eroi, salvare de dragoni, extinderea sanctuarelor („preserves”) și lansarea contra-ofensive împotriva braconierilor. Există şi un mecanism de „Poachers’ Raid” la sfârşitul fiecărei runde, care impune jucătorilor să fie atenţi la cât avansează pe traseul „Flame”, deoarece o poziție prea avansată poate aduce penalizări la scorul final. 
Câștigătorul este jucătorul care acumulează cele mai multe puncte de „Glory” prin salvarea dragonilor, recrutarea eroilor, antrenarea companion-ului dragon şi menţinerea nivelului de „Flame” cât mai scăzut. După cinci runde, jucătorul cu cel mai mare Glory devine Ambasadorul Dragonilor. 
Emberheart combină un decor vizual atractiv (ilustraţii de Andrew Bosley) cu o combinaţie de mecanici de worker placement, licitaţie/auction indirectă (mărimea echipei) şi set-collection, oferind o experienţă strategica accesibilă dar cu adâncime.