Anulare & Retur
Politica de Retur
Noi stim ca este OK sa te razgandesti, de aceea vom face tot posibilul sa te ghidam prin acest proces care uneori pare anevoios, neplacut sau complicat.
Conform prevederilor OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a returna orice
produs achizitionat, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara
a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din
O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care
intra in posesia fizica a produsului.
Practic, tu ai dreptul sa te razgandesti si sa returnezi comanda, in termen de
14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Observatie importanta: Coletele cu produsele returnate se trimit la
sediul nostru din Splaiul Independentei nr. 319, sector 6, Bucuresti
Cu privire la tot procesul de retur, veti gasi informatii (stim, putin prea
tehnice, dar legea ne cere astfel), in continuare:
Ennova Trading & Development, respectiv Pionul, sustine dreptul de retur al
clientilor nostri, cu urmatoarele mentiuni, conform legilor in vigoare:
- Cheltuielile
de returnare sunt suportate de consumator, iar returnarea produselor se va
face in termen maxim de 30 zile calendaristice de la notificarea dorintei
de a returna produsul achizitionat.
- Consumatorul
poate informa Ennova Trading & Development cu privire la decizia de
retragere din contract prin email sau telefonic.
- Ennova
Trading & Development pune la dispozitia clientilor sai un formular
pentru retragerea din contract. Utilizarea formularului pentru retur
este optionala, realizarea returului nefiind conditionata de utilizarea
formularului. Formularul il gasiti aici - Formular de
retur
- Rambursarea
integrala a sumelor primite ca plata se va realiza de catre Ennova Trading
& Development in termen de cinci zile lucratoare de la primirea
produselor si dupa verificarea conditiilor acestora.
- Rambursarea
se va realiza prin transfer bancar in contul transmis de catre consumator.
Daca clientul alege sa primeasca valoarea returului cash prin curier
rapid, acest lucru este posibil cu conditia ca acesta sa plateasca
cheltuielile de deplasare ale firmei de curierat.
- Coletul
cu produsul / produsele returnate trebuie trimis fara valoare specificata
pentru a ne asigura ca produsul este in starea primita initial ca si
functionalitate inainte de a returna suma. Coletele trimise cu valoare de
ramburs nu vor fi acceptate. Ne rezervam acest drept pentru a ne asigura
ca produsul nu a fost stricat sau zgariat, caz in care valoarea returului
va fi calculata in functie de daunele aduse produsului. Pentru a se
returna intreaga suma pentru un produs comandat, produsul trebuie sa fie
sigilat.
- Ne
rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare
prealabila (telefonic sau prin email).
- In
cazul in care se observa ca produsul primit are un defect sau s-a trimis
un alt produs decat in comanda, avem rugamintea sa fim notificati in
termen de 48 de ore de la primirea produsului.
- Daca
produsul a fost ridicat de la depozit personal de catre client, este
obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de bonul fiscal eliberat
odata cu acesta.
- Pentru
comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat
la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea
returului.
- Nu
sunt acceptate retururile trimise prin Posta Romana. Coletele trimise prin
Posta ajung la oficiul postal aferent fiecarei adrese, nu la sediul
companiei. Nu ne putem deplasa sa ridicam comenzile de la Posta.
- Pentru
comenzile care au beneficiat de transport gratuit si se returneaza un
produs care scade valoarea comenzii sub pragul de 250 lei, costul
transportului va fi oprit din valoarea returnata clientului.
Intrucat, conform legii, in cazul dreptului de retur, consumatorul este
responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea
acestora si diminuarea valorii produselor din actiuni necesare pentru
determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, Ennova
Trading & Development are urmatoarele recomandari pentru clienti pentru a
putea beneficia de suma intreaga achitata pentru produsele achizitionate:
- pastrarea
ambalajului original pana la testarea completa a produsului si trimiterea
produsului in ambalajul original, cu toate accesoriile (pungi de ambalare,
instructiuni de folosire, elemente de prindere etc.).
- evitarea
zgarierii produsului. Daca produsul returnat este zgariat sau deteriorat
in vreun fel dupa folosire, vom determina valoarea returului in functie de
avariile lui si vom agrea impreuna cu clientii nostri suma potrivita
returului.
Returul in cazul produselor neconforme sau cu alte probleme
Desi ne dam toata silinta pentru ca produsele sa ajunga la tine intacte, exista
o foarte mica sansa ca acesta sa nu fie perfect. In acest caz ne asumam vina si
vom face tot ce ne sta in putere pentru a remedia situatia.
Ennova Trading & Development, respectiv www.pionul.ro, in conformitate cu
Legea 449/2003, ofera la orice achizitie a unui produs o garantie de
conformitate de 24 luni de la data livrarii produsului achizitionat.
Aceasta garantie asigura clientii nostri ca produsele sunt conforme cu
descrierile prezente pe site-ul www.pionul.ro,
au caracteristicele prezentate in descrieri, iar starea produselor este
impecabila.
In cazul in care un produs nu este conform, clientul are posibilitatea fie de a
returna produsul, fie de a solicita inlocuirea cu acelasi produs sau cu un alt
produs din portofoliul Ennova Trading & Development, respectiv www.pionul.ro. In cazul in care apare o
diferenta de valoare intre produsul achizitionat si produsul cu care se
inlocuieste exista urmatoarele posibilitati:
- Daca
valoarea produsului cu care se schimba produsul neconform, se va returna
diferenta catre client.
- Daca
valoarea produsului cu care se schimba produsul neconform, se va plati
diferenta de catre client.
- In
cazul produselor care prezinta avarii, sunt stricate sau nu functioneaza
corect, pretul transportului pentru returul produsului va fi suportat de
Ennova Trading & Development. In cazul oricarui alt tip de retur,
costul transportului pentru returul produsului va fi suportat de client,
conform legii in vigoare.
Principiile returului raman aceleasi ca in primul caz:
- Rambursul
se va face in contul clientului.
- Coletul
cu produsul returnat trebuie expediat de catre client fara ramburs.
- Daca
produsul a fost ridicat de la depozit personal de catre client, este
obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de bonul fiscal eliberat
odata cu acesta.
- Pentru
comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat
la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea
returului.