Meniu
Cos de cumparaturi

Preluarea comenzilor

Produsele se pot comanda online, prin email sau telefonic.

Comenzile online se fac pe baza creării unui cont de utilizator, prin intermediul căruia puteti accesa informații despre livrări, istoricul comenzilor și vă puteți crea o listă de jocuri dorite. După finalizarea unei comenzi veți primi un e-mail de confirmare din partea noastră. Vă rugăm să ne contactați în cazul în care sesizați erori legate de produsele comandate sau datele de livrare.

În cazul comenzilor telefonice și prin e-mail datele necesare sunt: produsele comandate (inclusiv codul produsului), datele de contact ale Clientului (nume, adresa de livrare, telefonul, adresa de email) și metoda de plată. Pentru comenzile telefonice intervalul orar este 09:00-21:00, luni-vineri. În afara acestui interval, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau pe site. Durata maximă de răspuns la e-mail este de 48 de ore.

În cazul în care produsele dorite nu se afla în stoc vă rugăm să accesați secțiunea “lista de dorințe”, pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor dvs și a ne ajuta și pe noi să ne aprovizionăm corespunzător. La momentul reintrării în stoc, veți primi o notificare prin e-mail. Dacă doriți un joc care nu face parte din oferta pionul.ro, vă rugăm să ne contactați pentru a primi un preț și o dată aproximativă de livrare.

Cateva aspecte importante pe care trebuie sa le stiti:

1. Stocurile sunt reale,deci ce figureaza ca fiind in stoc se afla in depozitul nostru, gata de a fi livrate. Trebuie avut totusi in vedere ca exista si o mica posibilitate de aparitie a unor erori de stoc, insa monitorizam permanent site-ul, astfel incat sa depistam din timp astfel de erori care pot crea neplaceri cumparatorilor.

2. Din momentul plasarii comenzii, noi ne punem in miscare si incercam sa va livram comanda in cel mai scurt timp posibil. In cazul comenzilor prin curier, nu veti primi din partea noastra decat un email de confirmare generat automat in urma efectuarii pe site a comenzii. Nu va vom suna si nu va vom trimite SMS-uri, decat in cazul in care intervine o problema. Daca nu va contactam, inseamna ca totul decurge bine.

3. Pentru a afla status-ul coletului dumneavoastra ne puteti contacta pentru a va furniza AWB-ul comenzii.