Termeni & Conditii
Aceștia sunt Termenii și condițiile generale pentru utilizarea de către Client a acestui site și pentru achiziționarea produselor prin intermediul acestui site.
Pionul.ro este administrat de S.C. PRO RETAIL PARTNERS S.R.L. cu sediul in Str. Ardeleni nr. 16 ap. 2, sector 2, București, înregistrată la Registrul Comertului cu nr J40/4745/2016, CUI RO 35891942.
Vă rugăm să citiți cu atenție. Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să nu folosiți acest site.
Pionul.ro își rezervă exclusiv dreptul de a modifica acești termeni și condiții în orice moment, fără notificare. Toate modificările vor fi postate în cadrul acestui document. Prin utilizarea acestui site, Clientul acceptă Termenii și Condițiile menționate în acest document. Clientul trebuie să verifice acest document în mod regulat.
Relația contractuală
În momentul plasării online de către Client a unei comenzi de a cumpăra un produs de pe acest site, comandă este considerată o ofertă formală de a cumpăra respectivul produs. La primirea comenzii Clientului, pionul.ro va trimite Clientului un e-mail de confirmare care ilustrează comanda în detaliu, inclusiv orice costuri suplimentare. E-mailul de confirmare trimis de către pionul.ro nu reprezintă nici o garanție, nici o factură.
O relație contractuală între Client și pionul.ro va fi inițiată atunci când pionul.ro percepe contravaloarea comenzii de pe cardul de credit/debit al Clientului sau când încaseaza suma datorată de către Client cash sau în contul său, în cazul plății prin virament bancar.
Preț
Toate prețurile de pe site sunt exprimate în lei și conțin TVA.
pionul.ro depune toate eforturile pentru a se asigura că prețurile listate pe site sunt corecte. Cu toate acestea, pot apărea erori și pionul.ro își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor de pe acest site fără notificare. Alte motive pentru modificarea prețurilor pot include (fără a se limita la acestea), modificări de impozite sau de taxe vamale.
În cazul in care pionul.ro modifică prețul unui produs din cauza unei erori, se aplică următorii Termeni:
pionul.ro va informa clientul cât mai curând posibil cu privire la modificările efectuate și a prețului corect. Clientul poate alege să-și finalizeze comanda la prețul corect, sau poate anula comanda. În cazul în care clientul alege să anuleze comanda și a plătit deja pentru produsele în cauză, pionul.ro va rambursa suma totală, în conformitate cu acești Termeni și condiții.
Clientul trebuie să fie informat de faptul că pionul.ro nu consideră o ajustare a prețurilor în cazul unei vânzări promoționale, reducere de preț sau altă ofertă ca fiind o eroare în preț, iar Termenii de mai sus nu se aplică într-o astfel de situație.
pionul.ro nu are obligația de a îndeplini o comandă pentru un produs, care a fost promovat pe site la un preț eronat.
pionul.ro va debita contul Clientului în ziua în care clientul plasează comanda de a cumpăra de la acest site, în cazul în care Clientul selectează ca metodă de plata prin card de debit/credit.
În cazul în pionul.ro se află în imposibilitatea de a satisface în totalitate sau parțial o comandă, Clientul va fi contactat și i se va rambursa integral sau parțial contravaloarea comenzii.
Metode de plată
pionul.ro acceptă plăți numai în lei.
Metodele de plată disponibile Clienților prin intermediul site-ului sunt următoarele:
Ramburs (plată în numerar la primirea coletului)
Plată online (prin card bancar de debit sau de credit Visa/Mastercard)
Plată prin virament bancar
Disponibilitatea produselor
Disponibilitatea unui produs are la bază următoarele criterii, indicate pe fiecare pagină a produsului. Dacă produsul nu este disponibil pentru cumpărare sau comandă, apăsarea butonului “Adaugă în Coș“ nu va permite Clientului să adauge produsul în coșul de cumpărături.
În Stoc – Acest lucru înseamnă că produsul este disponibil și poate fi expediat către client.
La Comandă - Produsul nu este momentan în stoc, dar este disponibil la furnizorii noștri. Dacă vă exprimați interesul pentru un astfel de produs, îl putem aduce pentru Dvs. la următoarea aprovizionare.
Indisponibil – Produsul nu este disponibil în prezent și nu putem confirma dacă /când vom obține copii suplimentare. Clienții pot face cereri de stoc prin trimiterea unui e-mail la: contact@pionul.ro
Pre-comandă [versiune nouă/retipărire] – Intervalele de timp pentru articolele disponibile pentru pre-comandă pot varia de la săptămâni la luni, în funcție de articol. Noi menținem o comunicare regulată cu furnizorii noștri și punem la dispoziția Clienților informațiile suplimentare primite referitoare la status-ul articolului. Clienții care fac o pre-comandă vor plăti pentru articole în avans, în totalitate. Clienții pot anula o pre-comanda în orice moment înainte de expedierea comenzii și i se va rambursa complet suma.
pionul.ro se străduiește să mențină o aprovizionare adecvată pentru satisfacerea cererii anticipate, dar nu poate garanta în nici un fel disponibilitatea vreunui articol. În cazul ofertei limitate pentru o pre-comandă, pionul.ro va adera la politica "primul venit, primul servit".
În cazul anticipării unei întârziere în expediere, pionul.ro va contacta direct Clientul pentru a-l informa de întârziere și de a-i comunica timpul estimat al expedierii.
În cazul în care datele de lansare sunt prezentate pe site-ul web, Clientul trebuie să fie informat asupra faptului că datele pot fi modificate în conformitate cu informațiile primite de la furnizorul produsului.
pionul.ro nu își asumă răspunderea în cazul în care lansarea produsului este întârziată, anulată, sau în cazul în care conținutul sau modelul cutiei s-a schimbat.
În cazul în care lansarea unei noi versiuni este anulată, pionul.ro va contacta Clientul pentru anularea comenzii și rambursarea completă a contravalorii articolului.
Livrare & transport
În acest moment pionul.ro livrează comenzi exclusiv în România, ne cerem scuze dacă acest lucru cauzează vreun inconvenient.
În cazul în care articolele sunt în stoc, pionul.ro se va strădui să expedieze produsul Clientului în termen de 24/48 ore, de la primirea comenzii (cu excepția zilelor de sâmbătă, suminică și a sărbătorilor legale).
Toate livrările vor fi făcute la adresa de expediere, așa cum a fost furnizată de către Client.
Livrarea se face prin curier rapid (Dragon Star Curier), în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la expediere. Tariful de transport este de 10 lei/colet (TVA inclus). Pentru comenzi în valoare de minimum 150 lei, transportul este gratuit. Pentru plata prin ramburs, Dragonul Curier percepe o taxă de 7 lei (TVA inclus), care se va regăsi în factura Dvs. Pentru plata cu cardul sau prin ordin de plată, nu sunt percepute taxe suplimentare. Dragon Star Curier oferă și opțiunea de livrare sâmbătă contra unei taxe suplimentare de 12 lei (TVA inclus).
În cazul în care Dragon Star Curier nu are un centru regional în apropierea localitatii Dvs., expediția se va efectua cu DPD.
Pentru București oferim opțiunea de predare personală gratuită la sediul social al societății.
Dacă se optează pentru împachetare cadou, la prețul comenzii se adaugă o taxă suplimentară de 6 lei (TVA inclus).
pionul.ro își rezervă dreptul de a refuza să livreze la o adresă considerată nesigură. Această adresă poate fi (însă fără a se limita la) o căsuță poștală, o adresă incompletă sau incorectă, post-restant. În acest caz, pionul.ro va informa Clientul cât mai curând posibil.
pionul.ro nu va fi răspunzător în fața Clientului, în cazul în care din motive independente de voința sa, pionul.ro nu a livrat un produs comandat de către Client.
Anulare
Politica de anulare a pionul.ro este în conformitate cu cerințele legislației UE privind vânzarea la distanță.
Clientul poate anula comanda pentru orice motiv și în orice moment, până la 14 zile lucrătoare după ce Clientul a primit comanda. În cazul în care Clientul dorește să anuleze comanda, acesta trebuie să informeze pionul.ro în scris, prin transmiterea unui e-mail la contact@pionul.ro .
În cazul în care Clientul dorește să invoce dreptul de a anula comanda, articolul(ele) comandate trebuie să fie returnate către pionul.ro sigilate în ambalajul original și într-o stare care să permită revânzarea.
Dacă Clientul a desigilat ambalajul produsului, dreptul Clientului de a anula comanda nu se mai aplică.
În cazul în care Clientul invocă dreptul de a anula comanda, se aplică următoarele condiții:
În cazul în care pionul.ro nu a trimis încă produsul(ele) la curier, pionul.ro va anula comanda Clientului și va rambursare integral contravaloarea comenzii.
Dacă pionul.ro a expediat deja comanda, Clientul își asumă responsabilitatea de a returna produsul(ele) comandat(e) către pionul.ro. Clientul este responsabil pentru costurile de returnare. Rambursarea banilor se poate face numai după primirea de către pionul.ro a produsului(elor) returnate. Prin urmare, se recomandă Clientului utilizarea unui serviciu de curierat sau poștal sigur.
Clientul trebuie să returneze produsul(ele) la pionul.ro în termen de 14 zile de la primire, pentru a se califica pentru restituirea banilor.
Detaliile complete privind dreptul Clientului de a anula comanda sunt prezentate în secțiunea Anulare și retur. Produsul(ele) trebuie să fie returnat(e) în conformitate cu procedura specificată în secțiunea Anulare și retur.
Produse defecte
În cazul în care un produs prezintă defecte, este deteriorat sau trimis în mod eronat de către pionul.ro, Clientul ar trebui să contacteze pionul.ro pentru a aranja returnarea produsului.
pionul.ro va înlocui comanda pentru același articol(e), pentru care a(u) fost raportat(e) defecte sau deteriorări. pionul.ro va asigura înlocuirea articolului(elor) Clientului în mod gratuit.
Dacă din diverse motive nu se poate asigura înlocuirea comenzii, pionul.ro va rambursa costul articolului(elor).
Produsul(ele) defecte, deteriorate sau transmise în mod eronat trebuie returnate în termen de 15 zile de la primire, pentru ca o înlocuire/restituire să fie procesată.
pionul.ro va trimite un curier pentru a prelua produsul (produsele). Serviciul de curierat va fi disponibil în intervalul 9 am- 5 pm, de luni până vineri.
Clientul trebuie să includă toate ambalajele originale pentru a returna articolul(ele) către pionul.ro.
Clienții sunt rugați să permită 10 zile lucrătoare pentru ca pionul.ro să proceseze articolul(ele) returnate și/sau să efectueze rambursarea contravalorii în contului Clientului. Rambursările vor fi procesate prin aceeași metodă de plată ca tranzacția inițială.
Voucher cadou
1. Utilizare
Voucher-ele cadou pot fi utilizate doar în scopul achiziționării produselor eligibile de pe pionul.ro. Voucher-ului cadou al Clientului trebuie utilizat pentru o singură comandă. În cazul în care o achiziție depășește soldul voucher-ului cadou al Clientului, suma rămasă trebuie să fie plătită prin intermediul unei alte metode de plată disponibile.
2. Limite
Voucherele cadou, expiră la șase luni de la data emiterii. Voucherele cadou nu pot fi folosite pentru a cumpăra alte vouchere cadou. Voucherele cadou nu pot fi reîncărcate, revândute, transferate pentru valoare sau răscumpărate contra unei sume de bani, cu excepția cazurilor prevăzute de lege.
3. Riscul de pierdere
Riscul pierderii sau înstrăinării codului voucherului cadou este transferat Clientului după transmiterea electronică de către pionul.ro a codului voucher-ului către Client sau către beneficiarul indicat de către Client. pionul.ro nu își asumă responsabilitatea pentru cazurile în care voucherul cadou este pierdut, furat, distrus sau utilizat fără consimțământul Clientului sau al beneficiarului voucher-ului desemnat de către Client.
4. Frauda
pionul.ro își rezervă dreptul să anuleze voucherele cadou și să recupereze contravaloarea produselor prin forme alternative de plată, în cazul în care un card cadou obținut în mod fraudulos este obținut și utilizat pentru a face achiziții de pe pionul.ro
5. Limitarea răspunderii
pionul.ro nu garantează în mod explicit sau implicit, în privința voucher-elor cadou, inclusiv dar fără a se limita la, orice garanție expresă sau implicită de comercializare sau potrivire pentru un anumit scop. În cazul în care un voucher cadou este nefuncțional, singura dvs. opțiune și răspunderea noastră unică va fi înlocuirea voucher-ului cadou. Dacă legea în vigoare nu permite limitarea garanțiilor implicate, excluderea sau limitarea anumitor daune, unele sau toate precizările legale menționate mai sus pot sa nu fie aplicabile și vă poate da drepturi suplimentare.
Link-uri către alte site-uri
Website-ul pionul.ro conține link-uri către alte site-uri. Astfel de link-uri nu sunt în nici un fel o aprobare de către, sau o afiliere cu, pionul.ro.
pionul.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru conținutul site-urilor externe.
Orice produse comandate de către Client de pe un alt site web sunt supuse Termenilor și condițiilor acelui site iar pionul.ro nu își asumă nici o responsabilitate față de Client cu privire la acel site, sau a produselor sau servicii obținute de către Client prin utilizarea acestuia.
Alte site-uri nu sunt supuse Politicii de Confidențialitate a pionul.ro și pot colecta date sau solicita informații personale de la Client.
Proprietatea Intelectuală
Conținutul acestui website este proprietatea pionul.ro și este protejat de legile de proprietate intelectuală și drepturile de autor. Clientul poate accesa orice parte a acestui site și descărca sau copia materiale pentru uz personal. Clientul nu poate descărca sau copia materiale pentru a fi utilizate în combinație cu orice alt website sau de afaceri. pionul.ro își păstrează drepturile de autor pentru un astfel de material, sau, în cazul în care proprietarii materialului au autorizat utilizarea materialului de către pionul.ro, dreptul de autor este reținut de către proprietarii de drept.
Clientul nu poate elimina vreun drept de autor, marcă comercială sau o notificare cu privire la proprietate intelectuală conținute în materialul original din orice material descărcat de pe acest site.
Toate mărcile comerciale care apar pe acest site sunt proprietatea deținătorilor respectivi. Folosirea acestor mărci este interzisă, cu excepția cazului în care se obține permisiunea scrisă de la proprietarul mărcii.
Protecția datelor