Telefon: 0745.428.565 0722.259.018
E-mail: contact@pionul.ro
Detalii: | |
EAN | 8054181510249 |
Producător: | Ares Games |
Anul Aparitiei | 2012 |
Designer | Roberto Di Meglio, Marco Maggi, Francesco Nepitello |
Mecanici | Control teritorial, Gestionarea cărților, Tragere de cărți (card drafting), Zaruri |
Tematica | Fantasy, Miniaturi, Război, TV Show/Film |
În War of the Ring, unul dintre jucători își va asuma conducerea Popoarelor Libere, iar celălalt va controla Armata Umbrelor. Pentru început, națiunile Popoarelor Libere sunt reticente în a porni un conflict cu Sauron, așa că va trebui ca Sauron să lanseze atacuri directe sau să fie convinse de Gandalf ori alți Tovarăși, înainte să înceapă lupta în adevăratul sens al cuvântului: poziția aceasta va fi determinată de track-ul politic, care va indica dacă una dintre națiuni este gata să lupte în Războiul Inelului sau nu.
Jocul poate fi câștigat prin victorie militară de oricare dintre tabere, atunci când se atinge un anumit număr de orașe și fortărețe cucerite. Dar adevărata speranță a Popoarelor Libere se află în mâinile Purtătorului Inelului: în timp ce armatele se ciocnesc în varii teatre de război ale Pâmântului de Mijloc, Frăția Inelului încearcă să ajungă în secret la Muntele de Foc pentru a îndeplini cea mai grea sarcină - distrugerea Inelului. Sauron nefiind conștient de intenția reală a dușmanilor săi, caută cu disperare Inelul în orice colț al Pământului de Mijloc. Frăția Inelului va fi supusă numeroaselor capacane, drept pentru care Popoarele Libere trebuie să echilibreze nevoia de a proteja Frăția cu sarcina minuțioasă de a încropi o apărare adecvată împotriva Armatelor Umbrei.
Fiecare tură de joc va fi influențată de rezultatul zarurilor de acțiune, care vor dicta plaja de acțiuni disponibile, sau care vor putea fi folosite pentru a trage sau a juca diverse cărți de eveniment. Aceste evenimente vor fi desprinse din cadrul universului creat de Tolkien, întâmplate deja ori alternative, dar cel mai adesea aceste evenimente vor produce turnuri neașteptate ale jocului, permițând acțiuni speciale sau modificând cursul unor bătălii.